Pobierz formularz zwrotu (PDF)
Jeżeli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz dokonać jego zwrotu w terminie 14 dni od daty dostarczenia. Pamiętaj, że zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. powinien posiadać oryginalne etykiety i nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.
Zwrot produktów możesz zrealizować w jeden z dwóch sposobów:
1. Zwrot w siedzibie firmy
Zwrotu można dokonać osobiście w naszej siedzibie znajdującej się w:
Oleśnica, ul. Wrocławska 42
Przygotuj:
• Produkt do zwrotu.
• Dowód zakupu (np. paragon lub fakturę) otrzymany w momencie odbioru towaru.
2. Zwrot do e-sklepu
Aby zwrócić produkt poprzez wysyłkę, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Wypełnij formularz zwrotu dostępny na naszej stronie internetowej.
2. Spakuj produkt(-y) do zwrotu. Możesz wykorzystać opakowanie, w którym otrzymałeś zamówienie.
3. W celu przyspieszenia procesu zwrotu dołącz do paczki:
• Dowód zakupu (paragon lub fakturę).
• Wypełniony formularz zwrotu.
4. Wyślij przesyłkę na adres:
„Pi-Ko” Klaudia Chaszczyńska
ul. Wrocławska 42
56-400 Oleśnica
Zwrot należności
Po otrzymaniu przez nas paczki, w ciągu kilku dni roboczych otrzymasz zwrot należności za produkt(-y). Maksymalny czas realizacji zwrotu wynosi 10 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki.
W razie pytań, zapraszamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta.