Polityka zwrotów

Pobierz formularz zwrotu (PDF)

Jeżeli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz dokonać jego zwrotu w terminie 14 dni od daty dostarczenia. Pamiętaj, że zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. powinien posiadać oryginalne etykiety i nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.

Zwrot produktów możesz zrealizować w jeden z dwóch sposobów:

1. Zwrot w siedzibie firmy

Zwrotu można dokonać osobiście w naszej siedzibie znajdującej się w:

Oleśnica, ul. Wrocławska 42

Przygotuj:

• Produkt do zwrotu.

• Dowód zakupu (np. paragon lub fakturę) otrzymany w momencie odbioru towaru.

2. Zwrot do e-sklepu

Aby zwrócić produkt poprzez wysyłkę, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Wypełnij formularz zwrotu dostępny na naszej stronie internetowej.

2. Spakuj produkt(-y) do zwrotu. Możesz wykorzystać opakowanie, w którym otrzymałeś zamówienie.

3. W celu przyspieszenia procesu zwrotu dołącz do paczki:

• Dowód zakupu (paragon lub fakturę).

• Wypełniony formularz zwrotu.

4. Wyślij przesyłkę na adres:

„Pi-Ko” Klaudia Chaszczyńska

ul. Wrocławska 42

56-400 Oleśnica

Zwrot należności

Po otrzymaniu przez nas paczki, w ciągu kilku dni roboczych otrzymasz zwrot należności za produkt(-y). Maksymalny czas realizacji zwrotu wynosi 10 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki.

W razie pytań, zapraszamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta.